WAkAkAkA

Saturday, August 22, 2009

..

lazy to type title.
dunno wat to put.. haha

just now keep checking and restart my pc.
finally can on dy.

huh~ tomoro going to camp dy,
but stil dun hav the feel..
sienz...

hope tomoro all activity can run smooth
and everyone can get happy!!
haha.. the most important is DUN RAIN!!

H1N1 nowadays become more serious dy.
hope all of you tht i care, i love, i concern, i play with....
can all be healthy and stay happy!!
GOD BLESS ALL OF US.

hmmm...
(change to BM)
saya sangat runsing tapi apa sebab tu..
tidak ada sesiapa tau.
rasalah semakin hari,
semakin keceriaan saya lesap.
ingin mendapat balik semua kegembiraan tu
tapi semua sudah menjadi sejarah.
adakah saya gagal dalam kesemua itu?
tidak berapa pasti dalam hati dan minda.
haha.. kadang kala apa yang anda semua kata adalah benar.
tahun ini memang tidak membawa tuah kepada saya.
lagipun tahun ini terlalu banyak perkara berlaku.
hati saya tidak dapat bertenang selalu.

jikalau ada hari itu,
harap dapat pulang ke tahun lepas..
kalau tidak, harap saya tidak mempunyai segala memori.
(tapi memang aku tak harap ini berlaku pada saya)

happy?

friendship?

lucky?



BACK TO ME....

No comments:

Post a Comment